lunes, 2 de abril de 2012

Máis recursos.


Actividade en relación co consumismo e a conseguinte repercusión no cambio climático

            Trátase dunha dinámica útil en contextos educativos, sen facer distinción de contextos educativos formais nin non formais ou informais, para concienciar en materia de educación ambiental e cambio climático con respecto ao que comemos/consumimos no noso día a día e así reflexionar sobre as súas repercusións. Concretamente, recomendada a traballar con xóvenes de 12 ou 13 anos en diante.

            Consiste en recompilar a dieta semanal da familia (as porcións de cada alimento, bebidas… por exemplo; unha bolsa de patacas, doce barras de pan semanais, “x” refrescos, tantas garrafas de auga, tantos gramos de embutido, legumes, etc) e así realizar un mural con él; o cal se podería levar a cabo tanto coa realización de fotografías do mesmo ou recortes de revistas (como poden ser as do supermercado, imaxes de internet,..). Posteriormente, tendo a dieta semanal realizada, procederíase a analizar os seguintes aspectos:



Ficha de análise

Relación co Cambio Climático
Tipos de alimentos (cereais, carnes, bebidas)
Que predomina?


Estado (secos, frescos, precociñados, refrixerados)
Que predomina?


Presentación (envasados, a granel)
Que predomina? Que materiais empregan?


Tipo de cociña.
 Utilizan electrodomésticos para cociñalos / conservalos? Que enerxía empregan para cociñalos?


Procedencia.
 Son comprados, producidos pola mesma familia ou obtéñense grazas ao troque? Onde os compran (tenda, mercado, supermercado)?Que medio de transporte empregan? De onde proceden (domésticos, localidade, rexión, país, importación)?


Residuos.
Que residuos xeneran?
Como se tratan?


No hay comentarios:

Publicar un comentario